کدام بازیگران هالیوود به مشاوره روانی نیاز دارند؟
 
اطلاعات کاربردی
 
 
پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 11:15 ::  نويسنده : Amir

قبل از خواندن متن باید بگم متاسفانه بازیگر مورد علاقه من(کریستین بیل)هم در این لیست...

«نیکلاس کیج» بازیگر آمریکایی

ویدئو مشاجره و دعوای کیج با یک شهروند در رومانی موجود است. او همچنین به خاطر رفتار پرخاشگر با همسرش در شهر نیواورلئان به جرم ایجاد ناامنی دستگیر شد.

«راسل کرو» بازیگر آمریکایی

چهره «راسل کرو» معمولا عبوس و گرفته است. واکنش خشم او زمانی موجب پرتاب تلفن به سوی مسئول پذیرش شد که عذرخواهی عمومی او را به دنبال داشت. او همچنین برای رفتار خود مجبور به تحمل زندان و پرداخت جریمه شده است. مشاوران افسردگی و آستانه تحمل کوتاه را علت خشم او عنوان کرده اند.

«کریستین بیل» بازیگر آمریکایی

ستاره فیلم «بتمن» زمانی در صحنه فیلم «ترمیناتور» با عکاس درگیر شد. علت درگیری تنظیم نور توسط عکاس عنوان شده که گویی به مذاق «بیل» خوش نیامده. البته بیل چند روز بعد به دلیل شکایت مادر و خواهرش از رفتار پرخاشجویانه در تیتر رسانه ها قرار گرفت.

«آنجلینا جولی» بازیگر آمریکایی

«آنجلینا جولی» برخلاف ظاهر آرام، آتشفشانی از خودرایی و لجاجت است. براد پیت هر از گاهی از رفتارهایی که حتی موجب احتمال ارتکاب به خودکشی در آنجلینا می شود، شکایت کرد. خشونت کاذب آنجلینا تا حدی است که سرگرمی اصلی او پرتاب چاقو و خنجر است.

 به گفته یکی از محافظان او، جولی در عین عصبانیت اقدام به پرتاب چاقو به سوی «پیت» می کند و فریاد می کشد. مشاوران در کنار مشاوره روانی به احتمال زیاد بستری شدن در بیمارستان روانی را نیز پیشنهاد می کنند. «پیت» نیز برای ثبات زندگی خانوادگی اش به مشاوران روانی آنلاین روی آوردهاست. «جولی» در نوجوانی به بیماری افسردگی مبتلا بوده است.

«مل گیبسون» بازیگر، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی

چه کسی چهره آرام مل گیبسون را ندیده است؟ او همواره در عکس هایش آرام و مهربان به نظر می رسد ولی او یکی از بددهن ترین چهره های هالیوود است که به سرعت عصبانی می شود و لب به سخنان ناخوشایند می گشاید. در کنار مشاجره لفظی با پلیس، او تجربه درگیری در صحنه فیلم را نیز دارد. به گفته مشاوران این رفتار نوعی افسردگی تهاجمی است.

 

منبع:ایران ویج





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوستان امیدوارم مطالبی رو که تو وبلاگم قرار میدم براتون مفید باشه.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات کاربردی و آدرس a.em.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 78
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 428
بازدید کل : 357323
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 2