آواتار خودروی آینده...
 
اطلاعات کاربردی
 
 
سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, :: 15:58 ::  نويسنده : Amir

آئودی یکی از شرکت های خودروسازی است که تا به حال طرح های بسیاری برای خودروهای آینده خود ارائه کرده است و البته سعی دارد بسیاری از آن ها را بسازد.

این شرکت طرحی را ارائه کرده است که با نام "آواتار" شناخته می شود و البته طرح آن را یک دانشجوی طراحی خودرو کشیده و بخشی از پایان نامه اش بوده است.

"ادوین کونان" طراحی است که این خودرو را با امکاناتی بسیار جالب طراحی کرده است که باعث می شود این خودرو در میان بهترین های آینده قرار بگیرد. سیستم پیشران این خودرو 4 موتور الکتریکی جداگانه است که در هر چرخ به صورت جداگانه تعبیه شده اند و قدرتی 544 اسب بخاری را برای این خودرو ایجاد می کنند و می تواند سرعتی بیش از 300 کیلومتر را برای این خودرو ایجاد کند.

این خودرو هیچگونه دری برای سوار و یا پیاده شدن ندارد و برای ورود خروج باید از سقف آن استفاده کنید. سقف این خودرو از سه بخش ساخته شده است که باز شده و می توان از استفاده کرد.

این خودرو به صورت تقریبی برای سال 2032 طراحی شده است اما آئودی اعلام کرده است که ممکن است نمونه هایی از آن را خیلی زودتر بسازد.





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوستان امیدوارم مطالبی رو که تو وبلاگم قرار میدم براتون مفید باشه.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات کاربردی و آدرس a.em.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 390
بازدید کل : 357285
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 2