گلکسی وین شاهکار جدید سامسونگ
 
اطلاعات کاربردی
 
 
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 11:44 ::  نويسنده : Amir

 

سامسونگ خبر از عرضه تلفن جدید خود با نام Galaxy Win برای مناطقی غیر از چین داده که مشخصات آن عبارت هستند از:

نمایشگر ۴٫۷ اینچی Super Amoled با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل، پردازنده ۴ هسته ای اسنپدرگون ۲۰۰ با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز، ۱ گیگابایت رم، دوربین عقب ۵ مگاپیکسل و دوربین VGA در جلو، ۸ گیگابایت حافظه داخلی به همراه شکاف میکرو اس دی، باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری و سیستم عامل اندروید ۴٫۱٫۲

همان طور که در عکس بالا می بینید، نباید انتظار داشت طراحی این تلفن فرقی با سایر تلفن های سامسونگداشته باشد. آدم این احساس را دارد که دو یا سه بار قبل از این، شاهد معرفی Galaxy Win بوده. ولی به هر حال با توجه به مشخصات، این تلفن می تواند مورد توجه افرادی قرار بگیرد که با بودجه های کمتر به دنبال خرید تلفن های هوشمند با نمایشگر بزرگ هستند.

Galaxy Win در دو رنگ سفید و خاکستری تیره (همانند رنگ بندی گلکسی S4) عرضه خواهد شد و بسته به مناطق جغرافیایی مختلف، مدل دو سیم کارت آن هم به فروش خواهد رسید. ولی هنوز از قیمت و تاریخ دقیق عرضه اش اطلاعی در دست نیست.





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوستان امیدوارم مطالبی رو که تو وبلاگم قرار میدم براتون مفید باشه.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات کاربردی و آدرس a.em.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 409
بازدید کل : 357304
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 2